Hjælp

Transaktioner

  1. Hvordan kan jeg identificere ind- og udbetalinger til og fra Bingosjov på min bankkonto?

    Det afhænger af ind- og udbetalingmetoden. Der vil typisk stå enten Bingosjov, Mr Green eller Everymatrix i oversigten, og yderligere informationer kan findes, hvis man klikker på den enkelte transaktion i sin netbank. Everymatrix er vores platform leverandør, og Mr Green (WilliamHill) ejer officielt Bingosjov.dk. Er du i tvivl, så tag fat i vores kundesupport.

  2. Kan jeg bruge mere end én betalingsmetode?

    Ja, du kan benytte dig af alle vores indbetalingsmetoder.

  3. Vil I acceptere kort fra mit land?

    Vi accepterer som udgangspunkt danske kreditkort. Ved andre tilfælde, kan vi kræve dokumentation vedrørende kortet, ligesom systemet automatisk kan afvise kort. Er du i tvivl, så kontakt kundesupport.

  4. Hvordan opretter jeg et nyt kort?

    Når du under "Indbetal" klikker på at du vil indbetale med kort, kan du nederst på siden vælge "Registrer et kort". Denne mulighed skal bruges hvis det er et helt nyt kort med nyt kort nr. Hvis dit gamle kort derimod er udløbet og du har modtaget et nyt så vil det have samme kort nr. som dit tidligere kort og du kan derfor ikke oprette kortet som et nyt. Her skal du tage fat i vores kundesupport og bede dem om at deaktivere dit gamle kort først. Herefter kan du så gå ind op oprette dit kort som et nyt kort.

  5. Kan jeg bruge en andens kort til at indbetale på min spilkonto?

    Det anses for at være en tredjepart-transaktion og er ikke lovligt. Du må kun bruge kort i dit eget navn til at indbetale på din spilkonto.

  6. Kan jeg overføre penge mellem konti?

    Nej

HJÆLP
Indbetal