Hjælp

Min konto

  1. Jeg har glemt mit brugernavn og password, hvad gør jeg?

    For at logge ind på mobil/tablet skal du bruge din email. Har du glemt dit password skal du klikke på "Jeg har glemt mit password". Du vil herefter modtage en email til den e-mail-adresse som står anført på din Bingosjov.dk konto, med et link til at lave et nyt password.

  2. Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål om min konto?

    Kontakt venligst vores kundesupport på bingo@kundesupport.nu. Du er også velkommen til at ringe til os på 65 74 85 88.

  3. Hvad gør jeg, hvis jeg ikke længere ønsker at bruge min konto?

    Du kan til enhver tid få lukket din konto. Kontakt venligst vores kundesupport på bingo@kundesupport.nu.

  4. Hvordan ændrer jeg min registrerede e-mail?

    Du kan ændre din e-mail ved at logge ind og gå under "Min Konto/Ret email". 

  5. Er der nogen måde jeg kan tjekke min kontoaktivitet?

    Du kan altid se dine indbetalinger, udbetalinger, ventende udbetalinger samt spillehistorik "Min konto", når du har logget ind. 

  6. Er det muligt at ændre mit brugernavn?

    Nej det er ikke muligt at ændre dit brugernavn.

  7. Hvad kan jeg gøre, hvis jeg tror, jeg har et spilleproblem?

    Under punktet Andsvarligt spil kan du læse om de muligheder du har for at sætte indbetalingsgrænser, tage en test for at se om du har et spilleproblem, læse om mulighederne for at udelukke dig og få kontaktinformationer til behandlingshjem og hjælpelinjen StopSpillet. 

  8. Hvad sker der hvis jeg udelukker mig?

    Hvis du vælger at tage en pause på 24 timer eller en tidsbestemt periode, vil du ikke kunne logge ind på din konto i den periode. Når udelukkelsesperioden er udløbet vil din konto automatisk blive genåbnet og du kan logge ind igen. Hvis du udelukker dig permanent, vil dit kundeforhold med BingoSjov.dk ophøre og din spilkonto vil blive lukket. Du kan herefter oprette dig igen når der er gået min. 1 år. Det er ikke muligt at fortryde en selvudelukkelse.

  9. Kundesupport svarer ikke på min henvendelse?

    Vi tilstræber at besvare alle emails inden for 24 timer. Nogle svar kræver flere detaljer og efterforskning af et problem, og responstiden kan derfor variere baseret på karakteren af din forespørgsel. Du vil automatisk modtage en e-mail-bekræftelse fra os, når vi har modtaget din henvendelse. Modtager du ikke det, vil vi foreslå, at du kigger i din spam-mail.

HJÆLP
Indbetal